reklama

Ktorú pravdu si vybrať.. (?)

Minca má dve strany, ale len jednu hodnotu. Ktorá strana mince je dôležitejšia? Irelevantné, podstatná je hodnota mince. Logika je zjavná, nik nebude diskutovať, či je dôležitejší rub, alebo líce.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ako sa zmení logika pri rybárskej sieti..? Čo je dôležitejšie, ryby ktoré sieťou prepadnú, alebo ryby ktoré sa v sieti zachytia. Hodnotou je ryba, ak ich sieť zachytí viac ako ich prepadne, potom loviť ryby touto sieťou má zmysel.

A čo ak je hodnotou život a ryby nahradíme nebezpečným vírusom. Sieť niečo prepustí a niečo zachytí. Aj jedno a aj druhé je pravda. Ktorá pravda je dôležitejšia..? 
Ja v tom mám jasno. Podstatná je hodnota.

Igor Šenkarčin

Igor Šenkarčin

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kedysi na začiatku, ešte keď som začínal v SAV-ke, ma uchvátila elektronika a digitálne obvody. Potom prišli osobné počítače a od tej doby sa venujem informatike. Najprv ako nadšenec, potom aj profesionálne. Celé to obdobie mi dnes dáva základ rozumieť tomu, kam až možnosti digitálnych technológií siahajú, čo pre ľudí znamenajú. Tých, pre ktorých sú prácou a aj pre všetkých tých, ktorým zasahujú do bežného života. V dobrom alebo zlom, podľa toho, v koho sú rukách. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu